Na bieżąco śledzimy wydarzenia z różnych dziedzin życia publicznego. Analizujemy najbardziej topowe tematy medialne i przygotowujemy analizy, stanowiące ciekawy kontent dla mediów.
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Cykliczne
Unikatowe na polskim rynku badanie aktywności medialnej marek przygotowywane przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wspólnie z miesięcznikiem „Press”. Celem badania jest zidentyfikowanie najczęściej przywoływanych w prasie brandów oraz wskazanie, co było przyczyną zainteresowania dziennikarzy i jakie czynniki miały wpływ na zmiany wizerunku marki. W analizie publikacji z ponad 1100 tytułów prasowych co roku wyłanianych jest po 5 najpopularniejszych brandów z najbardziej medialnych branż. W badaniu określane są następujące wskaźniki: liczba publikacji, wydźwięk informacji, rozkład materiałów w czasie i ekwiwalent reklamowy. Dodatkowo wyniki porównania marek prezentowane są na mapach benchmarkingowych.
Metodologia
W pierwszym etapie badania wyłaniane są branże, o których w analizowanym okresie pisano w prasie najczęściej. Otrzymane w ten sposób branże szeregowane są wg liczby publikacji. Drugim krokiem jest wyłonienie w każdej z branż pięciu najczęściej wymienianych marek. Następnie określany jest wydźwięk materiałów.
Metoda: ilościowa i jakościowa analiza danych
Materiał badawczy: publikacje z monitoringu 1100 tytułów prasowych
Częstotliwość: badanie roczne
Zakres czasowy: 1 lipca – 30 czerwca
Zasięg mediów: ogólnopolskie i regionalne
Analizowane słowa kluczowe: nazwy marek we wszystkich przypadkach deklinacyjnych
Badanie prowadzone jest od 2008 roku.
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Zakończone cykle raportów medialnych.
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania













Pliki do pobrania
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania


















